Obserwatorzy

czwartek, 28 czerwca 2012

Hej, hej:) dzisiaj mecz, a ja jako rasowy antykibic postanowiłam przeczekać ten trudny czas i udać się do kina i nie żałuję!! Byłam na filmie "Królewna Śnieżka i Łowca" i z czystym sumieniem mogę go polecić, jest fantastyczny, uwielbiam:) Szczerze powiedziawszy to zastanawiam się czy nie udać się do kina jeszcze raz na to samo, chociaż to chyba byłaby strata pieniędzy:)
Od dzisiejszego dnia mam wakacje, chociaż w sumie mam wrażenie, że cały ten rok akademicki to były jedne wielkie wakacje z niewielkimi przerywnikami na naukę do sesji:D





 Ten byłyszczyk jest fantastyczny, ma największe zalety błyszczyków:D: 
- jest tani,
-pięknie pachnie,
- ma piękne opakowanie,
-no i spełnia swoją podstawową rolę, błyszczy wzorowo:)
bardzo polecam



buty - sh
żakiet - h&m
sukienka - gatta
torba - t.k.maxx
husta - H&M

13 komentarzy:

  1. jak ładnie i jakie paznokcie ładne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne buciki.
    Zazwyczaj studia tak wyglądają:)
    Mnie jeszcze czeka obrona.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nie naleze do fanow pilki:)swietny pomysl na wieczor:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja ; )
    torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nooo kochana świetna stylizacja :) wszystko mi sie podoba :)
    bardzo dziękuje za odwiedziny i milusiński komentarz a zwłaszcza za te ochy i achy :)
    Buziaczki
    zapraszam częsciej będzie mi bardzo miło :) jeśli masz ochotę zachęcam do oberwacji
    + obserwuję bo fajnie tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądałaś w tym kinie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje bardzo ;D
    fajny outfit.
    pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  8. też staram się omijać mecze, szczególnie teraz, kiedy Polska już dawno nie gra :( wyglądałaś super, cudowne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne paznokcie *.* Pozdrawiam ; 3

    OdpowiedzUsuń