Obserwatorzy

niedziela, 10 czerwca 2012


Po długim czasie oczekiwań wstawiam coś w 100% w moim stylu , może trochę amatorskie ale takie moje:D Z okazji pięknego dnia zostałam wyciągnięta z mieszkania, a teraz wróciłam. Jestem padnięta, ale było super. Tyle ludzi i wszyscy uśmiechnięci i cieszący się wspaniałą weekendową pogodą. Może to co dziś miałam na sobie jest oklepane albo według niektórych nudne, ale cóż... Ja widocznie tak lubię:D A teraz słonko zaszło, zrobiło się zimno, ja powinnam się uczyć w celu uniknięcia "kampanii wrześniowej", o którą niewątpliwie się proszę:/ ale ehhh, jest tak fajnie robić NIC:D














kapelusz- t.k.maxx
pasek- sh
torebka - mango
okulary - ray ban
kolczyki - aldo
top - intimissimi
spódnica - orsay
buty- ebuty.pl

9 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się stylizacja :) beże i brązy w takich odcieniach świetnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam takiej spódnicy, choć nie koniecznie w tym kolorze, jest wspaniała! cała stylizacja bardzo ładnie zgrana.

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica piękna, pasuje do twojej figury:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna spódnica ;) Koniecznie muszę odwiedzić Orsey'a ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica, całość wygląda ślicznie i ta talia :OO !

    OdpowiedzUsuń